Sayfalar

13 Mayıs 2013 Pazartesi

iki kişilik ben 10 oyunu


 

Merhaba bugün sizlere İki kişilik oyunlarkategorisinden ben ten oyunları hakkında kısa bilgi vermeye çalışacağım. Ben ten oyunu ben 10 çizgi filminin televizyonlarda gözde olmasından dolayı bir çok firma tarafında oyunu yapılmıştır, sadece oyunu yapılmakla kalmamış bir çok alanda fenomen olan kahramanlardan biridir bu gidişle de fenomen olmaya devam edeceğe benziyor. Çok çeşitli ben 10 oyunları , oyun kategorilerinde en çok tercih edilenler arasında yerini almaktadır. Ben 10 kahraman bir savaşçıdır ve tüm çocuklar ben 10 gibi olabilmek isterler. Ancak bu mümkün değildir. Bu yüzden çocuklarımız birbirinden güzel ben 10 oyunlarını oynayarak kendilerini bir kahraman gibi hisseder ve mutlu olurlar. Ben 10 oyunları oynarken zihin gelişimlerine yardımcı olurlar ve hayatları boyunca kötüler ile mücadele etmek zorunda olduklarını hissederler. Çocuklar, ben 10 oyunları ile keyifli vakit geçirirler. Yaklaşık 5 yıldır hayatımızda olan ben 10 çizgi filmleri ile hepimizin beğenisini kazanmıştır. Artık ben 10, oyunlarıyla da hayatımızda büyük bir yer edinmektedir. Çeşitli ben 10 oyunları oyun kategorileri içinde yerlerini almıştır.

 Ben 10 oyunları oynayarak; 

Oyunda Ben 10 karakterlerini, istediğiniz gibi boyayabilirsiniz, Oyunda Ben 10 karakterlerine dilediğiniz giysileri giydirebilirsiniz, Oyunda Ben 10 arabasını kullanabilirsiniz, Oyunda Ben 10 bisiklet yarışlarına katılabilirsiniz, Ben 10 Puzzleları yapabilirsiniz. Ben 10 oyunları oynayarak kötü canavarlar ile mücadele edebilir, Dünyayı koruyabilirsiniz. Hepinize birbirinden güzel ben 10 oyunları oynamayı tavsiye ediyorum. Ben 10 oyunları oynarken keyifli vakit geçirebilir, yorumlar yapabilir, arkadaşlarınıza önerebilirsiniz.

Bazı ben ten oyunları 

Futbolcu Ben 10 ile kaleye penaltı çekeceksiniz. Oyunun başında Gwen’ide seçebilirsiniz. Yönünüzü, topa vuruş hızınızı ve falsoyu ayarlayarak penaltıyı çekebilirsiniz. Ben 10 Alev Topu oyununda şehri dağıtan canavara karşı alev topunuz var. Alev toplarınızı canavara fırlatarak onu yok etmeye çalışacaksınız. Ben 10 Matematik Yarışı, Yepyeni bir ben 10 oyunu. Bu oyunda matematik işlemlerini en hızlı şekilde çözüp ben 10 arabasını birinci getirmeye çalışmalısınız. Ben 10 Yeraltı Ükesi oyununda; Gwen’i kaçırıp ağzını bantlamışlar. Kewen onu bulmak için yeraltına inip iz sürmeye başlıyor. Ben 10 hazine oyununda Ben 10 hazine mouse ile tıklayıp yön tuşları ile hareket ederek altınları toplamaya çalışacaksınız. Yukarıda size ben ten oyunları hakkında kısa bilgi vermeye çalıştım sonraki yazımda buluşmak üzere sağlıcakla kalın ve gerçek oyunları sanal oyunlara tercih edin.

Bu arada bazı arkadaşlardan gelen istek üzerine iki kişilik oyunlar kategorisinden osuruk kralı oyunu nasıl oynanır onun hakkında bir video hazırladım izlemenizi tavisye ederim


 (Mesut BEY – İki kişilik oyunlar, İki kişilik oyun)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder